۱۳۹۰ اسفند ۹, سه‌شنبه

اسپایس

از وقتی که پا شدم منتظر یه چیزی بودم.مثه الان که منظرم بیاد تا بنویسم یا بیاد و برم دستشویی برینم.کلا این آمدن خیلی مهمه.در همه فرهنگ ها.مثالهاش کلیشه ایه و خودمان میدانیم.فرهنگ انتظار هم هست.باس باشه اما ما بدبختا از بس این کلیشه ها رو با چوب تو حلقوم ممون فرو کردن ناخودآگاه عق میزنیم.اما هست.چند شب پیش در حالی که بارون ملو و ناگهان دوش آبی داشت میبارید و من بیرون خونه پسر فرانسوی داشتم پکی به سیگار میزدم،مطمئن بودم که میدونم چی میخوام بگم و یهو خیلی چیزا برام عیان شد و فهمیدم بخش زیادی از مشکل از کجاست(کلا توجه دارید به میزان نسبی بودن و عدم قطعیت من در ارائه همه چیز؟) اما تا اومدم براش توضیح بدم همه چی فرار کرد.دقیقا مثه تعبیر "مارمولک ذهن" نیچه.کلا خاورمیانه یعنی اصالت و بدبختی و ماوراء و عقب باقی مانده و هنوز بکر و به گا رفته و همیشه در خط مقدم قربانی شدن.هنو خیلی راه هست تا بدون فکر از شادی بردن جایزه فرهادی سرشار بشیم و به نوع و نحوه بیان و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه در لحظه شادی فکر نکنیم.فضای مجازی (فیسبوک و بالاترین در بالای لیست) نماد غم انگیزی هستند از این دوگانگی کشنده و تباه نسلها که ما درحال حاضر زنده ها نماینده اش هستیم.چه اونها که با خودنمایی میخوان نوع شادی با ترجیحا حداکثر جزئیات به بقیه فلک زده ها به رخ بکشن (من جزء این دسته ام) و چه اونایی که در هرلحظه در حال کنترل هستن که با چهره ای شبیه "عالیجناب داک بزرگ" بی احساس و بی جو زدگی بنظر برسن،تا دسته سوم که یکی براشون خداست و دائما مشغول سینکرایز کرد خودشون با بت شون هستن و کلا هیچ ایده ای در مورد کارهاشون ندارند (که شخصا غم بار ترین و فلک زده ترین گروه برای من هستن)،همه ،خودشون نیستن و همیشه برای بنظر رسیدن طوری،یکاری میکنن و انرژی دارن صرف میکنن.این وسط فقط یک فرق وجود داره و اونم اینه که بدونی یه جوری هستی و یا ندونی و در دسته احشام باشی.اینارو خودتون وصل کنید به اینکه آزاداندیش باشی یا (هرچند بطور احترام برانگیز) سعی در آزاداندیش بودن داشته باشی.خیلی فرقه .باور بفرمایید.اگه مثه من فتیشِ رفتارشناسی و سندروم جزئیات شناسی، فرق اش زیاده.فرق اش مثه دیدن صورت مامانته که بدون فکر بهت محبت میکنه هست با اون خانومه تو مغازه اسباب بازی فروشی که برا مجاب کردن شما بعنوان یه مشتری لبخند حال بهم زنی همش رو صورت اش داره و تا پشت میکنی محو میشه.اصن شبیه فرق بین سکس با دوست دختر رویایی تان هست با اون دخترای گوشی به دست و کلی تبلیغات دور و بر تصویر تو اون شبکه های سکس-تل احمقانه ماهواره هات برده.راستی هنو اون شبکه ها به راهه؟یادمه بعده بسته شدن اسپایس پلاتینیوم ،ماهواره ای مون گفته بود فعلا باس با اونا سر کنیم تا ببینیم چی میشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر